سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

علی جنتی ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در جمع معاونان, مدیران و مشاوران این وزارتخانه ، برقراری توازن و تعادل میان همه سلائق و علائق را محور اصلی برنامه های خود در این وزارتخانه عنوان کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی جنتی در بدو ورود خود مورد استقبال سید محمد حسینی وزیر پیشین این وزارتخانه , مدیران ، معاونین , کارکنان  و جمعی از خبرنگاران قرار گرفت .

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین روز کاری خود در نشستی با معاونین, مدیران و مشاوران این وزارتخانه  از خدمات و تلاش های سید محمد حسینی در طول چهار سال وزارت وی قدردانی کرد.

جنتی ، اعتماد را پشتوانه اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: حوزه فرهنگ و هنر حوزه ای بسیار حساس ، لطیف و ظریف است.

وی با بیان اینکه مخاطبان وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی ،  همه اهالی فرهنگ و هنر هستند ادامه داد: تمامی تلاش خود را به کار خواهم بست تا علاوه بر افزایش مشارکت و  حضور مردم در عرصه های فرهنگی و هنری,  زمینه معرفی ظرفیت‌های عظیم و غنی فرهنگی و هنری ایران به جهانیان نیز بیش از گذشته فراهم گردد. 

جنتی ، با ذکر این نکته که در تدوین برنامه های فرهنگی توجه به اسناد بالا دستی مدنظر بوده است ادامه داد: اقتدار و استقلال فرهنگی مورد نظر مقام معظم رهبری سرلوحه برنامه های این وزارتخانه خواهد بود.

علی جنتی با اشاره به ضرورت همفکری و مشاوره در حوزه فرهنگ تاکید کرد : در همه حوزه های تخصصی اتاق فکر تشکیل خواهد شد تا هر قدمی که برداشته می شود سنجیده , دقیق و بی حاشیه باشد.

وی مقطع کنونی را حساس ترین زمان پس از پیروزی انقلاب دانست و تحقق مهندسی فرهنگی، ارتقاء فرهنگ عمومی ، حمایت از آثار  و تولیدات فرهنگی مبتنی بر ارزشهای دینی و ملی، حفظ شآن هنرمندان , فرهیختگان  و  اهالی اندیشه و تفکر ، ایجاد شور و نشاط در میان جامعه هنری کشور و  فراهم کردن زمینه بروز و ظهور خلاقیت و نوآوری در کشور را از جمله اهداف خود در حوزه وزارت ارشاد بر شمرد

 






تاریخ : یادداشت ثابت - یکشنبه 92/5/28 | 6:42 عصر | نویسنده : مهدی محمدی | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.