سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 






تاریخ : شنبه 90/4/25 | 9:49 صبح | نویسنده : مهدی محمدی | نظرات ()

 

 

سلامی گرم و پُر از تشکر از دوستان و دوستان وبلاگی ، به چند دلیل :

اولین دلیل بخاطر اینکه بواسطه کسالتی که داشتم  و امکان دسترسی به کامپیوتر خانگی و آرشیو و فایلهایم نبود ، مدتی مطلب ننوشتم ، این دوستان بزرگوار با ارسال پیامهای متعدد به ایمیلم و همچنین ارسال پیام در بخش نظرات خصوصی در این وبلاگ و وبلاگهای دیگرم ، ابراز نگرانی کردند و لازم است یک تشکر ویژه از این عزیزان بنمایم.

دومین دلیل اینکه ، آنهایی که اطلاع داشتند به چه دلیل نیستم و بیمارستانم ، بیشتر از دیگران ارسال پیام به حالتهای مختلف داشتند. و هر روز منتظر برگشتنم بودند و نگران سلامتیم . که یک تشکر مخصوص دیگر از این بزرگواران دارم.

سومین دلیل اینکه پیامهای تبریک دوستان به دلیل  تولدم و همزمانی آن با ایام سوگواری سالار شهیدان ، عمدتاً رنگ و بوی محرم داشت و خیلی جالب بود و از همه دوستان به خاطر توجه اشان به این روز و اعلام تبریکشان خیلی خیلی ممنونم و امیدوارم همیشه پاینده و سلامت باشید.

اما به یک دلیل اساسی سالهاست که در 27 آذر ماه هر سال ، این روز را به عنوان روز تولدم جشن نمیگیرم ، چرا که سالها پیش در 27 آذر تنها خواهرم ، عمر نازنینش بپایان رسید و فوت کرد و خانواده هر سال این روز را سالگرد فوت او قرار دادند

ولی از جهتی روز تولدم را به روز خوبی و به ماه قمری تغییر دادیم. اگر دقت کنید ، نامم مهدی و به عبارتی بچه نیمه شعبان هستم و روز میلاد امام زمان (عج) به دنیا آمدم و از بعد از فوت خواهر ، به ماه قمری و روز نیمه شعبان را روز تولدم قرار دادیم.

اما این باعث نمیشود که از همه شما عزیزان که با ایمیل و ارسال پیام به این وبلاگ و بقیه وبلاگهایم پیام تبریک فرستادید تشکر نکنم. بزرگواری شما همیشه مد نظرم خواهد بود و دست گرم و بامحبت شما را محکم فشار داده و میبوسم و از اینکه دوستانی دارم که حافظان این سنتهای زیبای ایرانی هستند ، خوشحالم. و مجدداً ضمن تشکر از همه شما ، امیدوارم همیشه تندرست و شاد باشید. ممنون.

در این شبها ، بیش از پیش یاد حضرت زینب (س) و مصیبتهای وارده به او باشیم که اگر نبود آن بانوی بزرگوار احتمال کمرنگ شدن واقعه کربلا دور از ذهن نیست. البته ما هم میتوانیم به تبعیت از آن بانوی اسلام کاری زینبی کنیم و برای حفظ شعار های عاشورا تلاش کنیم.

 

 

 






تاریخ : شنبه 89/9/27 | 7:13 عصر | نویسنده : مهدی محمدی | نظرات ()

 

 

دوستدارن امام حسین(ع) با این مه از دیر باز آشنا هستند. حتی قبل از تولدشان . دو از ذهن نیست که می بینیم در ایران یک حرکت عظیم با این ماه آغاز میشود . که اگر بود این حرکت در زمان امام حسین (ع) هیچگاه در این مصیبت نمی نشستیم .

امیدوارم همه دوستداران و عاشقان او به آرزوی دیدارش در زمان جان دادن نائل بشوند و از شفاعتش بی بهره نباشند.

البته اگر دوستان وبلاگی خواستند به وبلاگی که در خصوص محرم و امام حسین(ع) دارم سر بزنندمیتوانند به آدرس زیر مراجعه کنند . البته در آنجا هم من را از نظرهایتان بی بهره نگذارید. ممنون.

http://afaghenooremohammadi.mihanblog.com

 

 

 






تاریخ : سه شنبه 89/9/16 | 12:44 صبح | نویسنده : مهدی محمدی | نظرات ()
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.